eerstes!
Ha marimbaboy,anders verander je dat even....leuk
t is fantastisch..
Jaa een blog!
Jij bent ook maar voor de EMO-ik-wil-dood-look gegaan?
mm.. beter niet
Oops, sorry Dineke als ik daar indirekt jou geheime blog mee beledigde(A) Was niet zo bedoelt:P
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Eigenlijk zei ik dat je een blog ook nog moest bijhouden. maar toen flipte de computer en toen heb ik de reactie maar verwijderd omdat het slechts de helft was... Bij deze.Geniet van je wok-party! (mss inspiratie voor een 2e post:p)
tijd voor een update ..
@ stefan: niet zo hard.. hij is geheim ja!
duurt lang..
soof, 1 bericht op je blog is echt heel erg...
eerstes!
BeantwoordenVerwijderenHa marimbaboy,
BeantwoordenVerwijderenanders verander je dat even....
leuk
t is fantastisch..
BeantwoordenVerwijderenJaa een blog!
BeantwoordenVerwijderenJij bent ook maar voor de EMO-ik-wil-dood-look gegaan?
BeantwoordenVerwijderenmm..
BeantwoordenVerwijderenbeter niet
Oops, sorry Dineke als ik daar indirekt jou geheime blog mee beledigde(A) Was niet zo bedoelt:P
BeantwoordenVerwijderenDeze reactie is verwijderd door de auteur.
BeantwoordenVerwijderenEigenlijk zei ik dat je een blog ook nog moest bijhouden. maar toen flipte de computer en toen heb ik de reactie maar verwijderd omdat het slechts de helft was... Bij deze.
BeantwoordenVerwijderenGeniet van je wok-party! (mss inspiratie voor een 2e post:p)
tijd voor een update ..
BeantwoordenVerwijderen@ stefan: niet zo hard.. hij is geheim ja!
BeantwoordenVerwijderenduurt lang..
BeantwoordenVerwijderensoof, 1 bericht op je blog is echt heel erg...
BeantwoordenVerwijderen