donderdag 12 februari 2009

Ik heb een blog gemaakt! Ik weet niet nog wat ik er mee ga doen, maar het wordt vast leuk. Wat een nuttige O&O les.

13 opmerkingen:

  1. Ha marimbaboy,
    anders verander je dat even....

    leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent ook maar voor de EMO-ik-wil-dood-look gegaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oops, sorry Dineke als ik daar indirekt jou geheime blog mee beledigde(A) Was niet zo bedoelt:P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eigenlijk zei ik dat je een blog ook nog moest bijhouden. maar toen flipte de computer en toen heb ik de reactie maar verwijderd omdat het slechts de helft was... Bij deze.

    Geniet van je wok-party! (mss inspiratie voor een 2e post:p)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ stefan: niet zo hard.. hij is geheim ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. soof, 1 bericht op je blog is echt heel erg...

    BeantwoordenVerwijderen