donderdag 26 februari 2009

Kansas














Jullie denken waarschijnlijk wie zijn die gasten hierboven? Behalve dat het mooie mannen zijn, zijn ze samen ook nog is de beste band ter wereld! Ze kansas en ze maken facking goeie rock!
Deze helden waren al gaaf in de jaren 70, maar ze treden nu nog steeds op! En.......... ze komen volgend jaar in Duitsland! Ik ga hier sowieso heen, en iedereen mag mee! Dus kijk deze link en geniet:


http://www.youtube.com/watch?v=CB17uWuBrL0

Als je nu net zo verliefd op ze bent als ik, kan je een keer me cd's lenen(ik kon nergers goeie chit van ze downloaden dus heb ik cd's gekocht) of je kunt naar villa veldhuizen komen op keihard air-guitar/piano mee te spelen!


YEAH!!

3 opmerkingen: